בניית מוניטין ברשת

בניית מוניטין ברשת – 5 הדרכים המהירות ביותר

בעלי עסקים רבים אשר יהיו מעוניינים להתחיל בהליך של בניית מוניטין ברשת, יבקשו להשיג את התוצאות המהירות ביותר האפשרויות –
זה יהיה קריטי עבורם, בעיקר במקרים בהם קיימים לא מעט אזכורים שליליים על העסק במקומות גבוהים בגוגל.

החדשות הטובות עבור אותם בעלי עסקים הן שיש מספר פעולות בהן ניתן לנקוט על מנת לזרז את הליך בניית
המוניטין, להלן 5 מהפעולות המדוברות.

 

פתיחת כרטיסים בפיסבוק והרשתות החברתיות האחרות


המפתח לדחיקת אזכורים שליליים ולפרסום מהיר של פרסומים חיוביים עובר באתרים עם דומיין בעל סמכות גבוהה.
הרשתות החברתיות הגדולות והפופולאריות ופייסבוק בראשן נהנות מסמכות שכזאת ולכן, מהוות כאמצעי הנגיש והפשוט
ביותר לתפעול, לצורך אותה המטרה.


לכן, אחת הפעולות הראשונות אותן כדאי לבצע לצורך בניית מוניטין ברשת היא פתיחת כרטיסים בכל אותן הרשתות – כאמור,
לצד פייסבוק, חשוב לציין גם רשתות כמו: לינקדין, טוויטר, גוגל פלוס ועוד.
עמודים אלו אמורים להתאנדקס בצורה מהירה בגוגל
ועל ידי כך לסייע בדחיקת האזכורים השליליים.


כמובן, שבכדי לבנות מוניטין, חשוב להשקיע ביצירת העמודים ולוודא שמדובר בעמודים איכותיים, התורמים לתדמיתם של העומדים מאחוריהם.

 

פתיחת ערוץ יוטיוב והעלאת סרטונים


יוטיוב הוא עוד אתר אשר נהנה מסמכות גבוהה במיוחד וכחלק מכך, פתיחת ערוץ ביוטיוב, יכולה גם היא לתרום תרומה גדולה להשגת המטרה.
מעבר לפתיחת הערוץ, ניתן גם לעלות סרטונים הרלוונטיים לאותו עסק והחברה (לדוגמא, סרטונים תדמיתיים), כאשר בתיאור הסרטון,
יש להזכיר את שם העסק – כמובן, בצורה טבעית ואלגנטית.

כאמור, בתוך זמן קצר האזכורים של אותו העסק ביוטיוב עתידים להתקדם בגוגל ולטפס למקומות גבוהים בעמודים הראשונים.

 

העלאת ערך בויקפדיה


כל גולש באינטרנט, יודע שלא משנה איזה מידע הוא מחפש, במידה ויש לגבי ערך בויקיפדיה, ברוב המקרים, הערך הזה יופיע בתוצאות
הגבוהות ביותר (אחרי מודעות הפרסום הממומנות) דבר זה אמור להוביל להבנה עד כמה הסמכות של את ויקיפדיה הינה גבוהה.

כאו חשוב לציין, שלא כל מי שמעלה ערך בויקיפדיה גם יזכה לראות את הערך הזה מתפרסם – רבים מהערכים לא מאושרים על ידי העורכים.
בכל מקרה, בגלל שלפרסום בויקפדיה יש ערך רב, אם מדובר במותג, חברה גדולה במיוחד או איש ציבור, זה בהחלט שווה את הניסיון.

 

פתיחת בלוג/ים


יש לא מעט פלטפורמות ברחבי הרשת המאפשרות לפתוח בלוגים בחינם. כמובן, שמי שפותח בלוגים שכאלה ואף מקפיד להזין אליהם
פוסטים ותכנים איכותיים לגבי העסק, יוכל ליהנות בסופו של דבר מטיפוס למיקומים גבוהים יותר בגוגל, מה שיתרום תרומה גבוהה לבנייה
המהירה של המוניטין ברשת.

כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה לנסות ולבחור את הפלטפורמות אשר נחשבות לאיכותיות וגדולות יותר מתוך ההיצע, מה שיגרום להליך הקידום להיות מהיר יותר.

 

פנייה למפרסמים לצורך הסרת אזכורים שליליים


דרך נוספת אשר יכולה להעלות אתכם על המסלול המהיר של בניית מוניטין ברשת, תעבור בפנייה למפרסמים.
ניתן ליצור קשר עם בעלי אתרים בהם מופיעים אזכורים שליליים אשר מהווים כמפגע במוניטין של העסק ולבקש מהם להסיר אותם.
במידה ובעלי האתרים אכן יקבלו את הבקשה ויסירו את האזכורים, אכן מדובר בדרך מהירה להשגת המטרה. יחד עם זאת, כדאי לקחת
בחשבון שמאוד יכול להיות שתקבלו סירובים מצידם לבצע את הבקשה או אפילו התעלמות מהפניה – כך שכדאי לנסות ולבצע את הפעולה,
אבל לא מומלץ לבנות עליה הרים וגבעות..
 

חשוב לציין, שכל אחת מהפעולות הללו אמורה להתבצע בצורה מתוכננת ונבונה וזאת על מנת לבנות בהדרגתיות מוניטין חיובי ואיכותי.

לחזרה לדף הבית

תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת

קרא עוד »

פרסום אישי ברשת

פרסום אישי ברשת פרסום אישי ברשת פרסום ברשת טומן בחובו קשת של יתרונות, בהשוואה לפרסום במדיומים הוותיקים יותר: רדיו, טלוויזיה ועיתונים, כאשר בין היתרונות המרכזיים:

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ניהול מוניטין -לוגו