הסרת תוצאות חיפוש מגוגל

הסרת תוצאות חיפוש מגוגל

דמיינו לעצמכם שהייתה לכם יכולת לשלוט בכל תוצאות החיפוש בגוגל, סביר להניח שהייתם דואגים שהתוצאות החיוביות, המפרגנות והממליצות על העסק שלכם היו מתברגות למקומות הראשונים ואלו האזכורים השליליים והלא מארגנים היו מתמקמים במקומות מרוחקים, היכן שהגולשים לא מגיעים.
ובכן, בפועל אין לכם באמת שליטה בגוגל וגם אם השקעתם בבניית אתר ובקידומו בגוגל, גם אם אתם מקפידים לתחזק עמוד עסקי מושקע בפייסבוק, עדיין, יום אחד אתם עתידים לגלות שאזכורים שליליים אשר הועלו על ידי גולשים הגיעו לעמודים הראשונים בגוגל והם אפילו בדרך למקומות גבוהים בעמוד הראשון.
כידוע, מצב בו אזכורים שליליים מעטרים את העמוד הראשון בגוגל, עלול לפגוע בצורה משמעותית במוניטין של בית העסק ולגרום ללקוחות רבים אשר מחפשים מידע בגוגל על אותו העסק, להימנע מלהשתמש בשירותיו.
אבל, החדשות הטובות הן, שלמרות שאתם לא אלה ששולטים בגוגל, אלא אלגוריתמים, עדיין יש מספר פעולות יעילות בהן ניתן (ומומלץ) לנקוט בכדי לבצע הסרת תוצאות חיפוש מגוגל.

קבלת התמונה המלאה

אז רגע לפני שאתם מתחילים לבצע פעולות לצורך הסרת תוצאות חיפוש מגוגל או רגע לפני שאתם פועלים לחפש חברה אשר תבצע את אותן הפעולות עבורכם, חשוב שתקפידו לקבל את תמונת המצב המלאה.
ברשת האינטרנט, תוכלו למצוא לא מעט כלים אשר יאפשרו לכם לאתר בקלות את כל האזכורים השליליים ברשת לגבי העסק שלכם – כדאי להשתמש בשלב הראשון באחד מהם, בכדי להבין לעומק בכמה אזכורים מדובר.
חשוב לציין, שיש להבדיל בין אזכורים שליליים המפורסמים באתרים גדולים ומקודמים כמו: אתרי חדשות, אתרי חוות דעת וכדומה, לבין אזכורים המופיעים בבלוגים או באתרים קטנים.
כמובן, שיש גם כאלה אשר מעוניינים בהליך הסרת תוצאות מגוגל שת תכנים אחרים ולא בהכרח אזכורים שליליים לדוגמא: מידע חסוי שבגלל חוסר תשומת לב הגיע גם לגוגל, כפל תכנים – אשר עלול לפגוע בקידום האתרים, תוכן מביך ותוכן  לא רלוונטי – לדוגמא, מידע על מבצע שפרסמתם לפני שנה ומאז המחיר כבר עלה..
את כל המידע הזה תרצו ודאי להסיר ובעוד שאת חלקו גם תצליחו להסיר בחלק אחר ממנו (עליו ימנו רוב הפרסומים באתרים החיצוניים) תתקלו בקושי בהסרה ולכן, הדרך היחידה להעלים את אותן תוצאות חיפוש, תהיה על ידי דחיקתן למקומות מרוחקים.

פעולות שניתן לבצע באופן עצמאי

מי שמעוניין להסיר תוצאות חיפוש מגוגל, עתיד לגלות בשלב מסוים, כי הדרך היעילה ביותר להשיג את המטרה, היא באמצעות פניה לאחת מאותן חברות אשר מתמחות בתחום זה – חברות אשר עוסקות בתחום של ניהול מוניטין ברשת.
יחד עם זאת, עוד לפני הפנייה יש מספר פעולות אותן ניתן לבצע באופן עצמאי, או לפחות לנסות, כאשר בין הפעולות המדוברות::

  • פנייה למפרסמים – בכל אתר יש עמוד צור קשר דרכו ניתן להגיע לבעלי האתר או לעובדים מטעמו. ניתן להשאיר פניה מפורטת בבקשה להסיר את האזכורים השליליים מאותו האתר. לא בטוח שהבקשה תענה בחיוב וגם לא בטוח שהיא תזכה למענה בכלל, אבל בכל מקרה שווה  לנסות.
  • פניה ישירה לגוגל – ניתן לפנות ישירות לגוגל על ידי מילוי טופס ייעודי שגוגל הקצתה לצורך המטרה ולבקש להסיר תוצאות חיפוש מסוימות. חשוב לדעת שגוגל לא ממהרת להסיר תוצאות ואף יש לה מדיניות מפורטת ומאוד קשוחה בכל מה שקשור לנושא זה.
  • להתחיל ולבצע פעולות לדחיקת התוצאות – פתיחת כרטיסים ברשתות החברתיות השונות, פתיחת ערוץ יוטיוב, העלאת תכנים שיווקיים איכותיים באתרים שונים, הם פעולות שכולן יכולות לסייע בדחיקת האזכורים השליליים אל מקומות מרוחקים ולכן, ניתן להתחיל ולבצע אותן – בהתבסס על תוכנית פעולה מסודרת.

כאן חשוב לציין שבכדי להשיג תוצאות, יש לא מעט פעולות אותן צריך לבצע בפועל וחשוב לבצע אותן בצורה מקצועית ואיכותית ובהתבססות על תכנון מקדים ועל אסטרטגיה נכונה.
לכן, גם אם התחלתם לבצע את הפעולות המדוברות באופן עצמאי, אי שם במהלך הדרך אתם עתידים לגלות שהדרך היחידה שלכם ליהנות מתוצאות אשר יענו על הציפיות, היא באמצעות שירותיה של חברה מקצועית ומנוסה.

הסרת תוצאות חיפוש מגוגל – מה נעשה?

לפני שיורדים לפרטים לגבי מה חברה לניהול מוניטין עושה בכדי לבצע הסרת תוצאות חיפוש מגוגל, כדאי תחילה להבין איזה כלים אותה החברה מחזיקה ברשותה.
חברה המתמחה בניהול מוניטין, אמורה להחזיק ברשותה ידע וכלים ממספר תחומים שונים ובין היתר: קופירייטינג וכתיבת תכנים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט ומיתוג ברשת.
הידע והכלים הללו, יאפשר לחברה לבצע את כל הפעולות הנדרשות לצורך הסרת תוצאות חיפוש בגוגל.
מבחינת הפעולות עצמן, החברה מתחילה בגיבוש אסטרטגיה וקביעת תוכנית פעולה מתאימה אשר ייעודה להשיג את המטרה.
השלבים הבאים יהיו כתיבת תכנים שיווקיים ומקצועיים, אשר בשלבים שלאחר מכן יופצו באתרים שונים.


פעולות נוספות אותן החברה תעשה

הפצת התכנים באתרים גדולים, פתיחת עמודים בכל הרשתות החברתיות המובילות (או חיזוק ושינוי של עמודים קיימים), פתיחת בלוגים, פתיחת ערך בויקפידיה, פתיחת ערוץ יוטיוב, החלפת קישורים ופעולות קידום אתרים שונות – כאשר המטרה של פעולות אלה היא להוביל בטווח הזמן הקצר ביותר את הפרסומים החיוביים למקומות גבוהים בגוגל.
כאמור, לכל הפעולות הללו אשר אמורות להיות מבוצעות על ידי החברה, יש מטרה אחת ברורה והיא, לדחוק את כל התוצאות אותן מעוניינים להסיר למקומות מרוחקים בגוגל – כך שלמרות שהתוצאות עדיין תהיינה קיימות בפועל, אף אחד לא יוכל להגיע אליהן.
לאחר שאותה החברה תשלים את ביצוע כל הפעולות אשר תוכננו על ידה בשלבים המקדימים, כל גולש  אשר יחפש פרטים או מידע לגבי אותה החברה, עתיד להיתקל אך ורק בתוצאות חיוביות ואיכותיות – מה שיעלה את הסיכויים שהוא יבחר לנקוט בפעולה ולהשתמש בשירותיה או לקנות את מוצריה של אותה החברה – וזאת, כמובן, שאיפה המשותפת לכל בעלי העסקים והחברות.

כל שנשאר זה לבחור נכונה

למעשה, מהר מאוד כל מי שמעוניין בנושא של הסרת תוצאות חיפוש מגוגל, יבין שהדרך הנכונה והאיכותית ביותר להשגת המטרה, תעבור בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום.
לאחר שההבנה הזאת תתגבש, כל שיישאר לעשות, זה פשוט לבחור את אותה החברה והבחירה אמורה להתבסס על פרמטרים כמו: שנות ניסיון של החברה, מה ההכשרה של עובדי החברה, מה כוללים השירותים שלה (לא כל החברות תבצענה בדיוק את אותן הפעולות בכדי להשיג את המטרה),   למה היא מתחייבת, מה המחיר של השירות אותו היא גובה בעבורה השירות שלה, האם יש לה דוגמאות לעבודות קודמות אותן ביצעה, האם ניתן לקבל המלצות אמינות לגבי השירות שלה.
כמובן, שגם פגישת ייעוץ ראשונית, יכולה לספק הרבה מידע לגבי אותה החברה, כאשר מומלץ להגיע לפגישה הראשונית עם שאלות מוכנות לנציגיה ובהתאם לתשובות, לקבל את ההחלטה, האם אכן מדובר בחברה הנכונה והמתאימה או שעדיף להמשיך בחיפוש ולבחור בחברה אחרת למטרה.

מעוניינים לבצע הסרת תוצאות חיפוש בגוגל? תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה. מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לשרותכם ולהעניק לכם את כל הפרטים על השירות שלנו, על תחומי ההתמחות שלנו ועל הפעולות אותן אנו מבצעים במסגרת השירות המדובר.

תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת

קרא עוד »

פרסום אישי ברשת

פרסום אישי ברשת פרסום אישי ברשת פרסום ברשת טומן בחובו קשת של יתרונות, בהשוואה לפרסום במדיומים הוותיקים יותר: רדיו, טלוויזיה ועיתונים, כאשר בין היתרונות המרכזיים:

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ניהול מוניטין -לוגו