הסרת מידע מגוגל

הסרת מידע מגוגל

יש לא מעט סיבות בגינן יעלה הצורך להסיר מידע מגוגל, כאשר בין הסיבות העיקריות בגינן יעלה צורך זה:

  • אזכורים שליליים – ביקורות, תגובות ותכנים שליליים אשר הועלו על ידי גולשים לאתרים שונים.
    כידוע, כל גולש יכול להעלות בצורה פשוטה, ביקור, שיתוף של חוויה או מידע לגבי כל אדם, עסק או חברה – ואצל רבים, היד קלה על המקלדת.
  • מידע חסוי – תכנים אשר לא אמורים להיות נגישים עבור כל הגולשים – אם התכנים לא נחסמו מלכתחילה הם עלולים להתאנדקס בגוגל ואז יש לפעול בכדי להסירם.
  • תכנים כפולים – תוכן כפול עלול לפגוע בקידום האתר, מכיוון שגוגל "מענישה" על העתקה ולכן, גם תכנים כאלו אמורים להיות מוסרים.
  • תוכן לא רלוונטי – מאוד יכול להיות שתכנים שהיו רלוונטיים בעת פרסומם אינם רלוונטיים עכשיו ואף מטעים את הלקוחות
    (כמו לדוגמא, פרסום של מחירים שכבר אינם רלוונטיים) ויש לפעול על מנת להסירם.
  • סיבות נוספות שמקורן בתכנים אשר הגיעו לגוגל, בניגוד לרצונו של בעל העסק.

החדשות הטובות עבור כל מי שמעוניין בהסרת המידע, הן שיש פעולות בהן הוא יוכל לנקוט על מנת לבצע את ההסרה ובמידת הצורך
באפשרותו גם לפנות לחברה מקצועית אשר תבצע את אותן הפעולות בעבורו – חברה שכזאת מחזיקה בידע והכלים לבצע את ההסרה בפרקי הזמן הצרים האפשריים.

פנייה לבעל האתר

הפעולה הראשונה (והמתבקשת) בה כדאי לנקוט בכדי להסיר תכנים שליליים מגוגל, היא לפנות לבעל האתר, בבקשה להסיר את התוכן המבוקש.
ניתן ליצור עמו קשר דרך עמוד "צור קשר" או באמצעות כתובת המייל, אשר מפורסמת בדרך כלל בעמוד ייעודי באתר.
במקרים בהם לא התקבל מענה על הפניה או שבעל האתר סירב להסיר את התוכן השלילי מהאתר שלו, קיימת אפשרות לנסות וליצור קשר
עם חברת האחסון של האתר ולהגיש גם אליהם את הבקשה.

יש לקחת בחשבון, שבמקרים רבים הבקשה לא תענה בחיוב והמידע לא יוסר ולכן, יהיה צורך לפעול בדרכים האופציונאליות הנוספות אשר
מיועדות להשגת המטרה.

הגשת בקשה לגוגל

חשוב לדעת כי לגוגל יש מדיניות מאוד נוקשה בכל מה שקשור להסרת מידע.
יחד עם זאת, במקרים בהם מדובר במידע שלילי שהינו גם שקרי או פוגעני, קיימת אפשרות להגיש פניה מסודרת לגוגל, בבקשה שהתכנים
המדוברים יוסרו על ידה.

כאמור, הפנייה מוגשת ישירות לגוגל העולמית וקיימת חשיבות גבוהה לפרט את פרטי הבקשה, ככל שדבר זה מתאפשר.
יש לקחת בחשבון, שגוגל לא ממהרת להסיר תוצאות ובכדי שהיא תעשה את זה, אמורות להיות דרישות מוצדקות המתבססות על המדיניות
שלה בתחום כמו במקרים של: הפרת זכויות יוצרים או כשיש דרישה משפטית להסרת המידע המדובר.

הסרת מידע מגוגל מאתרים אשר בבעלות המסיר

מי שמעוניין להסיר מידע בגוגל מאתרים אשר נמצאים בבעלותו ובשליטתו, יוכל לבצע זאת באופן עצמאי, באמצעות הכלי הייעודי של גוגל
אשר נועד עבור אותה המטרה –
webmaster tools.
חשוב לציין, כי תוקף הבקשה להסתרת המידע מגוגל, מוגבל לתקופה של עד ל-3 חודשים, ומי שמעוניין שאותו עמוד הרלוונטי לא יאונדקס שוב,
עליו להסיר אותו מהאתר.

מי שמעוניין שעמודים מסוימים באתר שלו לא יאונדקסו על ידי גוגל בכלל, יוכל להגדיר סיסמה לאותו עמוד או להשתמש בכלי של META NOINDEX
ועל ידי כך, לחסום למעשה את גוגל מלאנדקס את אותם העמודים המופיעים באתר. 

דחיקת התוצאות לעמודים מרוחקים

כאמור, בעוד שישנם מקרים, בהם פעולות כמו פנייה למפרסמים ולגוגל, ישיגו את המטרה והמידע יוסר, יש גם לא מעט מקרים בהם אותן הבקשות לא יתקבלו והמידע לא יוסר.
החדשות הטובות הן שיש פעולה נוספת בה ניתן לנקוט לצורך הסרת מידע מגוגל, פעולה אשר תבוא לידי ביטוי בדחיקת התוצאות המבוקשות לעמודים מרוחקים בגוגל –
עמודים אליהם הרוב המוחלט של הגולשים לא יגיע.

יש לציין שבכדי לדחוק את התוצאות המבוקשות יש צורך לבצע לא מעט פעולות ובין היתר:

  • פתיחת עמודי משתמש ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר, לינקאדין וכל רשת חברתית אחרת. רשתות אלא מחזיקות בדומיין סמכותי,
    כך שהעמודים המדוברים, יתברגו בתוך זמן קצר, אל העמודים הראשונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
  • העלאת פוסטים ותכנים חיוביים ו/או ניטרליים בבלוגים שונים – ניתן לפתוח בצורה קלה ופשוטה בלוגים חינמיים, בפלטפורמות המיועדות לכך.
  • פרסום כתבות שיווקיות באתרים שונים – יש לא מעט אתרים אשר מאפשרים לפרסם תכנים בחינם, כדאי להשתמש גם בהם לצורך המטרה.
  • פתיחת עמוד משתמש ביוטיוב והעלאת סרטונים – גם יוטיוב נחשב לבעל דומיין סמכותי, כך שגם תכנים אשר יועלו אליו, יוכלו להגיע לתוצאות חיפוש גבוהות
    בטווחי זמן קצרים במיוחד. 
  • ושורה של פעולות נוספות אשר אמורות להתבסס על תכנון מקדים – בניית אתרים, עמודי נחיתה ועוד..

המטרה של כל הפעולות אשר צוינו היא אחת, לאפשר לגוגל לאנדקס כמה שיותר תכנים רלוונטיים, על שם המותג, העסק, האדם הפרטי עבורו נדרשת הסרת המידע,
כאשר התכנים הללו אמורים לעקוף את המידע אותו מעוניינים להסיר ולמעשה, לדחוק אותו לעמודים מרוחקים בגוגל –
וכמו שכולם יודעים רוב הגולשים לא מגיעים אל עמודים מרוחקים בגוגל.

 

להיות מוכנים לתהליך המבוסס על מספר שלבים

ברוב המקרים, לאחר ניסיונות לבצע פניות למפרסמים ולגוגל, רוב בעלי העסקים או החברות אשר מעוניינים להסיר מידע מגוגל, יבינו שהדרך הטובה והיחידה
באמצעותה הם יוכלו להשיג את המטרה, תהיה על ידי דחיקת המידע לעמודים מרוחקים.

עכשיו, יש לקחת בחשבון, שפעולת ה"דחיקה" לא קוראת בין יום וגם לא בתוך חודש, אלא מדובר בתהליך שהוא יחסית ארוך ואשר מורכב ממספר שלבים שונים.
כאמור, במידה והתהליך יתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה, תוכלו להיות רגועים בידיעה שתוך מספר חודשים, כבר ניתן יהיה לראות את התוצאות וזאת,
לצד העובדה שתהליך זה טומן בחובו עוד שורה לא קצרה של יתרונות.

הליך דחיקת המידע

זהו הליך המתבסס כאמור על פרסום של תכנים ואזכורים חיוביים או ניטרליים לגבי אותו עסק, חברה או אדם פרטי, הליך אשר גורם במישרין ובעקיפין
לחיזוק והעלאת המוניטין של אותו עסק במנוע החיפוש גוגל.

כך יוצא, שלאחר שהחברה תשלים את עבודתה או לפחות את החלק המורכב יותר בעבודה, כל מי שיחפש את אותו השם, יגיע לתוצאות חיוביות וכאשר, מדובר בעסק,
דבר זה יכול ליצור כאמור, מוניטין חיובי ואף להניע את אותם הגולשים לביצוע פעולה – כך שהיתרונות של התהליך יבואו לידי ביטוי גם בהגעה של לקוחות חדשים ובהעלאת הרווחים.

חשוב לציין, שהעבודה לא מסתיימת גם לאחר השגת התוצאות המבוקשות, מכיוון שבשלבים הבאים יש לדאוג לשמר את התוצאות הללו, פעולה אשר תתבצע על ידי עבודת תחזוקה קבועה.

מעוניינים להתחיל בהליך הסרת מידע מגוגל?

מוזמנים ליצור קשר כבר היום והמומחים של חברתינו, ירכיבו ביחד אתכם תוכנית פעולה מסודרת אשר ייעודה הסרת המידע המבוקש מגוגל.
בסיומו של הסרת המידע ובמידת הצורך, החלפות במידע חיובי ו/או נטרלי אודות ועל העסק, המותג או האדם, תוכלו להתחיל מדף נקי, עליו יבנה מוניטין חיובי –
וכידוע, ניהול מוניטין חיובי ברשת, סולל דרך בטוחה לעבר ההצלחה.

ניתן לפנות לבעל האתר בבקשה להסיר את התוכן, או לחלופין להגיש בקשה לגוגל במידה ואכן מדובר במידע שקרי או פוגעני.

אפשר להזין מידע עליכם באתרים סמכותיים כגון פייסבוק, יוטיוב, ויקיפדיה ועוד. אתרים סמכותיים אלה תמיד מתברגים ראשונים בגוגל.

שלילי – מדובר בתהליך יחסית ארוך שנמשך כמספר חודשים ואף אורך מספר שלבים.

כמובן – ניתן לפנות לחברת ניהול מוניטין מקצועית על מנת שתדאג לייצר לכם מוניטין חיובי ברשת.


תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מערכת crm ללקוחות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. זהו כלי חשוב לעסקים לנהל את הלקוחות שלהם. מערכת ה-CRM מסייעת לעסק לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוח, הפקת דוחות

קרא עוד »

מתי נשתמש במערכת crm?

מערכת crm תשמש כאשר החברה תהיה מוכנה לייצר הכנסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זה חלק בלתי נפרד מכל עסק שעוסק

קרא עוד »

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת השאיפה ליהנות פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
5/5

בזכות SEOCLEANER הצלחתי להסיר פייק ניוז סביב השם שלי ללא מאמץ!

המוניטין שלך ברשת נפגע?

תן לצוות של מומחים לטפל בזה.