ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין ברשת


רוב האנשים אשר נתקלים בפעם הראשונה באיש מקצוע או בבית עסק מסוים ובעיקר אם מדובר על אחד מאותם בתי עסק אשר מציעים שירותים מורכבים ו/או יקרים, יפנו לחפש מידע ופרטים על אותם בתי עסק במנוע החיפוש "גוגל".
למעשה, במקרים רבים, ההחלטה אם לקחת את שירותיו של אותו בית עסק או לבחור דווקא בבית עסק אחר, תתבסס על המידע אשר יופיע בגוגל.
זאת הסיבה, בעלי עסקים ובעלי מקצוע רבים, מבינים שהדרך הטובה והנכונה ביותר לבנות לעצמם מוניטין היא דרך ובאמצעות רשת האינטרנט.
ניהול מוניטין באינטרנט, הוא תהליך אשר מטרתו לדאוג שכל אדם אשר ירצה למצוא באינטרנט פרטים על העסק, יפגוש אך ורק אזכורים חיוביים, המלצות ותכנים איכותיים.
מכיוון שגוגל הוא מנוע חיפוש דינאמי וכחלק מכך, תוצאות הממוקמות במקומות גבוהים היום, יכולים להתרחק למקומות נמוכים מחר, ניהול המוניטין, אמור להתבצע לאורך זמן, כאשר בשלבים הראשונים עובדים על יצירת המוניטין – מה שידרוש נקיטה שלא מעט פעולות ובשלבים הבאים, יש לתחזק את אותו המוניטין ולוודא שאותן תוצאות חיוביות נשארות במקומות גבוהים בגוגל.

דחיקת התוצאות השליליות בגוגל


רוב בעלי החברות והעסקים אשר פונים לקבלת שירות של ניהול מוניטין באינטרנט, הם כאלה אשר מתמודדים עם אזכורים שליליים המופיעים בעומדים הראשונים של גוגל ובאופן כללי, המוניטין שלהם ברשת הינו שלילי.
אחת המטרות המרכזיות העומדות מאחורי שירות של ניהול מוניטין ברשת, היא לדחוק את התוצאות השליליות, לעמודים האחוריים ולהחליפם בתוצאות חיוביות.
חברות אשר מתמחות בנושא של ניהול מוניטין בגוגל, בדרך כלל עושות שימוש במספר מקורות אינטרנטיים לצורך פרסום תכנים חיוביים ודחיקת השליליים, כאשר בין אותם המקורות הבולטים: פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות הבולטות, שימוש בבלוגים, העלאת מאמרים ותכנים שיווקיים באתרים שונים והעלאת תכנים ליוטיוב.
במקרים מסוימים, אף פונים למקורות שונים לפרסום כתבות בתשלום כמו: אתרי אינטרנט גדולים, אשר נהנים מקידום למקומות גבוהים בגוגל.
כמובן, שעצם העלאת התכנים לבדה, איננה מספיקה בכדי להגיע אל התוצאות המבוקשות ויש לנקוט בפעולות קידום אתרים שונות, כשהמטרה היא להביא את אותם האזכורים למקומות גבוהים בגוגל על חשבון האזכורים השליליים הנוכחיים.
כאמור, ברגע שכל התוצאות השליליות יידחקו ואולי גם ייעלמו כלא היו וכל מי שיחפש את שם העסק המדובר, יפגוש אך ורק בתוצאות חיוביות, העסק ייהנה ממוניטין חיובי וכמובן, מתנועה גדולה יותר של לקוחות – שזאת כמובן שאיפה המשותפת לרוב בעלי העסקים והחברות.


היקף עבודת ניהול המוניטין


רגע לפני הזמנת השירותים של חברה אשר מתמחה בתחום של ניהול מוניטין, קיימת חשיבות גבוהה להבין את היקף העבודה, את הפעולות אותן יש לבצע לצורך המטרה, את הזמן שיחלוף עד שניתן יהיה לראות תוצאות וכמובן, את עלות השירות.
אז בין הפעולות הנדרשות בהליך של ניהול מוניטין:

  • שיפצור ושדרוג אתר האינטרנט הקיים – הוספת תכנים איכותיים, אופטימיזציה של מילות חיפוש רלוונטיות ונקיטה בפעולות שונות, במטרה שהאתר יתקדם בצורה אורגנית בגוגל.
  • בניית אתרים ועמודי נחיתה נוספים – בחלק מהמקרים יעלה צורך להקים עמודי נחיתה או אפילו להקים אתרי אינטרנט פשוטים נוספים – מה שיגדיל את מספר תוצאות החיפוש החיוביות בגוגל.
  • פתיחת עמודי פרופיל ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, טוויטר, לינקדין, גוגל פלוס ועוד.. כמובן, שיש לתכנן איך כל פרופיל שכזה יראה ומה ייכתב בו, על מנת להקנות לאותו עסק תדמית חיובית, גם בקרב אנשים אשר ייחשפו אליו דרך הרשתות החברתיות השונות.
  • כתיבת תוכן – כתיבת מאמרים שיווקיים ומקצועיים על מנת להזינם באתרם השונים – ברוב המקרים, יהיה צורך בכמויות גדולות של מאמרים, מכיוון שחל איסור על שכפול מאמרים, כך שבכל אתר יהיה צורך להזין מאמרים ייחודיים. 
  • פיזור של קישורים – יש לדאוג לפזר קישורים נכנסים לכל אחד מהאתרים של העסק, מה שיסייע לקידומו בגוגל.

כאמור, אלה הן רק חלק מהפעולות הנדרשות בדרך ליצירת מוניטין חיובי ברשת וכאן חשוב לציין שכל פעולה כזאת אמורה להתבסס על תכנון מקיף ומעמיק ועל אסטרטגיה ברורה.
מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שהפעולות הללו, לא לוקחות יום ולא יומיים, מדובר בשירות המתפרס על פני מספר חודשים – ומי שרוצה ליהנות ממוניטין חיובי לאורך זמן, אף ימצא את עצמו עושה שימוש בשירות זה לאורך שנים.


אז מי באמת זקוק לניהול מוניטין באינטרנט?


ובכן, בכדי ליהנות ממוניטין חיובי באינטרנט, יש צורך להשקיע לא מעט עבודה ולבצע לא מעט פעולות – מה שגם יבוא לידי ביטוי בעלויות לא נמוכות ומהסיבה הזאת, אולי רבים מבעלי העסקים תוהים אם הם בכלל זקוקים לשירות הזה.
ובכן, מוניטין שלילי באינטרנט, יכול להוות כדבר הרע ביותר שעלול לקרות לעסק ולהוביל אותו להפסדים ובמקרים מסוימים גם יאלץ אותו לסגור את העסק ומוניטין חיובי ברשת, יעשה בדיוק את ההפך.
לכן, כל בעל עסק, בכל סדר גודל ומכל ענף, אשר מעוניין לצמוח ולהצליח חייב לשאוף למוניטין חיובי, כך שבסופו של דבר ההשקעה הכספית בניהול מוניטין ברשת, לא רק שתחזיר את עצמה אלא גם תכפיל ותשלש את עצמה.
כמובן, שההמלצה תהיה להתחיל בניית מוניטין חיובי כבר סמוך לפתיחת העסק, אבל גם מי שלא הקפיד לעשות זאת ומוצא את עצמו מתמודד עם אזכורים שליליים רבים בגוגל, יוכל לתקן את המצב ולהחליף בהדרגתיות את המוניטין השלילי בחיובי.

עושים את זה נכון


ניהול מוניטין ברשת טומן בחובו כאמור, שורה ארוכה של יתרונות, כאשר היתרון הגדול ביותר שלו הוא היכולת שלו להביא לאותו עסק לקוחות חדשים רבים ולהעלות לו בצורה משמעותית את הרווחים – זה לא סוד שהיום רוב הלקוחות, של רוב העסקים מגיעים אליהם דרך ובאמצעות מנוע החיפוש גוגל.
אבל, בכדי ליהנות מכל היתרונות הללו חשוב לנקוט בפעולות הנכונות – שזה אומר, לדחוק או למחוק את כל התוצאות השליליות המופיעות בגוגל ולדאוג שכל התוצאות הרלוונטיות בעמודים הראשונים של גוגל יהיו תוצאות חיוביות ואיכותיות.
בכדי להשיג את המטרה נדרש להכיר לעומק את מנוע החיפוש גוגל, את האלגוריתמים שלו, את הטכניקות השונות לקידום אתרים בצורה אורגנית ואיכותית, צריך לדעת לכתוב תוכן איכותי ורלוונטי, צריך להתמחות באופן פרטני בתחום של מיתוג עסקים ברשת, צריך לדעת לבנות אסטרטגיה מנצחת ולהתבסס עליה בכדי להשיג בסופו של דבר את התוצאות המבוקשות.
ובכן, מדובר בלא מעט ידע ולא מעט פעולות ומהסיבה הזאת, חשוב מאוד לבחור בצורה מוקפדת ונבונה את אותה החברה אשר תעניק את השירות של ניהול מוניטין באינטרנט.
כדאי לבחור חברה מקצועית ומנוסה בתחום, יש לוודא אלו שירותים היא מציעה, מה היא מבטיחה ולמה היא מתחייבת. מומלץ לבדוק פרטים לגבי "סיפורי הצלחה" של החברה ואפילו לנסות ולקבל המלצות מחברות ועסקים שונים אשר עשו שימושים בשירותיה בעבר ומעידים שהם מרוצים.
שימת דגש על כל הפרמטרים הללו ובחירת חברה מקצועית בתחום ניהול מוניטין ברשת, יכולה להסב לבעל העסק הרבה שקט נפשי בידיעה שזה רק עניין של חודשים בודדים עד שהמוניטין הפחות חיובי שלו ברשת, ישוקם ובמקומו יבנה בהדרגה מוניטין חיובי, אשר יוכל להוביל אותו בבטחה אל עבר ההצלחה. 

מדובר בתהליך שנועד לוודא שכל אדם שיחפש את שירותכם בגוגל – ימצא אך ורק דברים טובים עליכם.

מתי שיש עליכם הרבה תוצאות שליליות בגוגל, שמציגות אתכם באור שלילי.

נעזרים במומחי שיווק שמכירים היטב את מנוע החיפוש של גוגל ויודעים להרים מסע פרסום חיובי לעסק שלכם.

מוזמנים לפנות אלינו ונעניק לכם את השירות. יש לנו כמה וכמה "סיפורי הצלחה" בתחום.


תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מערכת crm ללקוחות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. זהו כלי חשוב לעסקים לנהל את הלקוחות שלהם. מערכת ה-CRM מסייעת לעסק לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוח, הפקת דוחות

קרא עוד »

מתי נשתמש במערכת crm?

מערכת crm תשמש כאשר החברה תהיה מוכנה לייצר הכנסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זה חלק בלתי נפרד מכל עסק שעוסק

קרא עוד »

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת השאיפה ליהנות פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
5/5

בזכות SEOCLEANER הצלחתי להסיר פייק ניוז סביב השם שלי ללא מאמץ!

המוניטין שלך ברשת נפגע?

תן לצוות של מומחים לטפל בזה.