הסרת תוצאות שליליות בגוגל

איך מבצעים הסרת תוצאות שליליות בגוגל?

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל – יותר ויותר בעלי עסקים מבינים בשנים האחרונות שלא מספיק להשקיע בבניית אתר אינטרנט מרשים וידידותי
למשתמש ובכדי שהגולשים יגיעו לאותו אתר, צריך להשקיע גם בנושא של קידום אתרים.
ואחרי השקעה של זמן, כסף ועבודה,
האתר אכן מצליח להתקבל במילות החיפוש הרלוונטיות וכמובן, גם חיפוש פרטני של שם עסק, מוביל לדפים מאותו האתר.


אבל, במשך כל תקופת הזו, אתם גם חשופים לביקורות ותגובות שליליות, והביקורות הללו עלולות להתפרסם באתרי אינטרנט שונים ברשת.
ואותם אזכורים שליליים יכולים להגיע למקומות גבוהים בגוגל, כך שבפעמים הבאות, בהם אנשים יחפשו את שם העסק, הם יגיעו לא רק לאתר
המושקע של העסק או לתוצאות חיוביות, אלא גם לתוצאות השליליות – מה שיכול לגרום לאותם הגולשים להחליט בסופו של דבר לא להשתמש
בשירותים או לקנות את המוצרים של העסק שלכם ומעבר לזה, גם עלול להסב פגיעה לא קטנה במוניטין.


אז רגע לפני שנותנים לתחושת הייאוש להשתלט חשוב להבין שיש מה לעשות בכדי לבצע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל ולחזור ליהנות ממוניטין חיובי ברשת.

 

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל – סיבות נוספות לרצון למחוק

לצד מחיקת תוצאות ואזכורים שליליים יש עוד מספר מקרים נוספים בהם יעלה הצורך בהליך מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל ובין היתר:

  • מידע חסוי – או מידע שלא אמור להיות חשוף לכולם ומסיבה כזאת או אחרת בכל זאת הגיע לגוגל והגיע למקומות גבוהים.
  • מידע לא רלוונטי – פרסומים או כתבות יח"צ שהעליתם בעבר והמידע שהוא כולל בתוכו, כבר לא רלוונטי והחשיפה אליו אף
    יכולה להסב לכם נזק מסוים – כמו לדוגמא, פרסום של מחירים ישנם, כאשר המחירים עלו.
  • תכנים כפולים – אם גיליתם תכנים כפולים, מאוד יכול להיות שתהיו מעוניינים להסיר אותם, על מנת להימנע מעונשים של גוגל.

כאן, חשוב לציין שבמידה והמידע המבוקש נמצא באתר שלכם, יש כלים ייעודיים אשר יוכלו לסייע לכם למחוק את תוצאות החיפוש מגוגל.
אם מדובר בפרסומים באתרים חיצוניים, יש מספר פעולות אותן תדרשו לעשות.                

     

פונים למפרסמים ולגוגל

השלב הראשון בהליך של מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל, יהיה מורכב בדרך כלל מפניות למפרסמים – תחילה, הפנייה תהיה לבעלי האתרי
בהם התפרסמו אותם אזכורים שליליים.


ברוב אתרי האינטרנט יש עמוד צור קשר או פרסום של פרטים כמו כתובת המייל – כדאי להשתמש בהם בכדי ליצור קשר עם בעלי האתר או
עם נציגים מטעמו ולבקש מהם להסיר את הפרסום – כמובן, שחשוב לפרט ככל המתאפשר את סיבת הפניה.
אם הפנייה אכן תענה, אז דבר
זה יפתור לכם את הבעיה, יחד עם זאת, יש לא מעט מקרים בהם בעלי האתרים יסרבו להוריד את הפרסום או בכלל לא ישיבו על הפניה.

פנייה נוספת אותה ניתן לבצע היא פניה לגוגל – באמצעות מילוי טופס ייעודי ושליחתו לגוגל העולמי, על הטופס להיות מפורט ומסודר.


גם במקרה הזה, חשוב להבין שגוגל פועלת על מדיניות מאוד קפדנית בנושא וממש לא ממהרת להסיר כל תוצאת חיפוש אשר לא נראית
למישהו – ברוב המקרים, ההסרה על ידי גוגל תתבצע רק במקרים שיש צו מבית משפט הנוגע לאותה ההסרה.
כך יוצא שהפניות למפרסמים
ולגוגל, הם צעד מתבקש בהליך מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל, אך כלל לא בטוח אכן יענו בחיוב.

דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

במידה ואותן הפניות העלות תוהו והתוצאות השליליות נותרו במקומות גבוהים בגוגל, השלב הבא יהיה לפעול על מנת לדחוק את התוצאות – שלב
אשר מצריך ביצוע של פעולות רבות ולכן, בשלב זה כבר רבים בוחרים לפנות לצורך המטרה לחברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה בתחום של
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל ובתחום של ניהול מוניטין ברשת.


בין הפעולות אותן יהיה צורך לבצע בהליך של דחיקת תוצאות חיפוש בגוגל:
כתיבת תכנים שיווקיים ומקצועיים אשר יפורסמו בשלבים שלאחר מכן באתרים שונים ובבלוגים, אשר ייפתחו במיוחד עבור אותה המטרה.
פתיחת כרטיסים ברשתות החברתיות השונות ובעיקר בבולטות שביניהן כמו: פייסבוק, לינקאדין, גוגל פלוס וטוויטר.


פתיחת ערוץ יוטיוב, העלאת סרטונים ליוטיוב, פתיחת ערך בויקפדיה ואלה כאמור, רק חלק מהפעולות אותן יש לנקוט בתהליך – במקרים
מסוימים יהיה צורך בהחלפת קישורים ובפעולות נוספות הקשורות לעולם קידום האתרים.
המטרה של כל פעולות הללו, הוא לתת לגוגל
כמה שיותר תוצאות חיוביות לגבי העסק אותן הוא יוכל לאנדקס ולוודא שהתוצאות הללו יגיעו למקומות הגבוהים בעמוד הראשון של גולל
ולמעשה, יידחקו את כל התוצאות השליליות והפחות רצויות למקומות מרוחקים, אליהם הגולשים לא מגיעים.


כמובן, שהליך דחיקת התוצאות הוא הליך ארוך טווח, אשר אמור להתבסס על תכנון מקדים ועל יצירת אסטרטגיה לצורך השגת המטרה – כידוע,
התחרות בגוגל הינה גבוהה ובכדי  להשיג את המטרה בטווח הזמן הקצר ביותר, חשוב להקפיד לפרסם את התכנים השונים באתרים בולטים
אשר נהנים מקידום גבוה במנוע החיפוש גוגל – מה שיאפשר לראות את תוצאות התהליך בטווח הזמן הקצר ביותר.

 

להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בגוגל

הליך מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל יכול להתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום ויש כאלה אשר בוחרים לבצע לפחות חלק מפעולות
התהליך באופן עצמאי.


כך או כך, חשוב לזכור שגם כאשר התוצאות הושגו ולמעשה גוגל נראה כנקי מכל התוצאות השליליות אשר היוו את נחלתו קודם לכן,
זה עדיין לא זמן לשקוט על שמרים או לחשוב שהעבודה נגמרה.
כידוע, בכל רגע נתון, גולשים יכולים להעלות חוות דעת או ביקורות
שליליות על העסק שלכם ואי אפשר לעצור אותם מלעשות כן.


יחד עם זאת, אם תקפידו להישאר עם יד על הדופק, תוכלו לגלות את אותן התוצאות השליליות בגוגל בזמן ולמחוק או לדחוק אותם למקומות
מרוחקים עוד לפני שהם בכלל מגיעים למקומות גבוהים – וכמובן, לפני שהגולשים יספיקו להיחשף לתוצאות אלה.
אם החלטתם להיעזר בשירותיה
של חברה מקצועית לצורך המטרה, תוכלו להמשיך ולהשתמש בשירותיה באופן רציף – כאשר כדאי לנסות ולהגיע עם אותה חברה להסדר כלשהו לגבי התשלום.


אם החלטתם בשלב מסוים ולאחר שהושגו התוצאות המבוקשות להיפרד מהחברה, כדאי שתמשיכו להישאר מעודכנים לגבי התוצאות השליליות ובמידת הצורך,
תוכלו ליצור קשר שוב עם אותה החברה ולהיעזר בשירותיה בשנית.
כמובן, הכול זה עניין של העדפות אישיות ושל תקציבים – חברות גדולות וארגונים לדוגמא,
יהיו יותר חשופים לביקורות ולפרסומים שליליים, אך מאידך גם התקציב שלהם למטרה יהיה גבוה יותר ולכן, הם יעדיפו למצוא חברה מקצועית ומנוסה המתמחה
בנושא של מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל וליהנות משירותיה של אותה החברה לאורך זמן רב.


בכל מקרה, בטרם בחירת החברה, כדאי להיוועץ עמה לגבי הפעולות אותו יש לבצע בטווחי הזמן הקרובים והרחוקים יותר וכמובן, גם בנוגע לעלויות הכספיות
שדבר זה ידרוש ממכם בכל אחד מהשלבים.

                                                                                                                                                                                      
אם גם אתם מעוניינים בשירות של מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל, תשמחו לגלות שאתם נמצאים במקום הנכון.
כל שאתם צריכים לעשות כשלב ראשון, זה ליצור עמנו קשר ואנו נשמח להעניק לכם את כל הפרטים לגבי שירותי ניהול מוניטין ברשת ככלל ולגבי הליך
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל בפרט.

אזכורים שליליים יכולים להגיע למקומות גבוהים בגוגל, ויכולים ליצור לכם / לעסק שלכם תדמית לא טובה.

במקרים של מידע חסוי, מידע לא רלוונטי או תכנים כפולים.

כן, על ידי הזנת מידע שלכם באתרים בעלי סמכות גבוהה ברשת, כגון: פייסבוק, לינקדין, טוויטר, גוגל פלוס, יוטיוב ועוד.

כמובן, ניתן לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום על מנת להגיע לתוצאות בהקדם האפשרי.


תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מערכת crm ללקוחות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. זהו כלי חשוב לעסקים לנהל את הלקוחות שלהם. מערכת ה-CRM מסייעת לעסק לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוח, הפקת דוחות

קרא עוד »

מתי נשתמש במערכת crm?

מערכת crm תשמש כאשר החברה תהיה מוכנה לייצר הכנסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זה חלק בלתי נפרד מכל עסק שעוסק

קרא עוד »

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת השאיפה ליהנות פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
5/5

בזכות SEOCLEANER הצלחתי להסיר פייק ניוז סביב השם שלי ללא מאמץ!

המוניטין שלך ברשת נפגע?

תן לצוות של מומחים לטפל בזה.