ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי

רשת האינטרנט מהווה כמקור המרכזי והראשון אליו יפנו רוב האנשים אשר יתורו אחר מידע בכל נושא שבעולם.
העובדה הזאת, טומנת בחובה שורה ארוכה של יתרונות, אשר רובם נובעים מהעובדה שמדובר במקור זמין ונוח לשימוש, אשר מאפשר להגיע אל המידע המבוקש בתוך שניות.
יחד עם זאת, לצד היתרונות מגיעים גם חסרונות והחסרונות הם שכל אחד יכול להעלות מידע אל הרשת וזה כולל גם מידע שלילי או אפילו מידע כוזב ואותם אנשים כלל לא חייבים להזדהות בכדי להעלות את המידע הזה.
כך יוצא, שרוב בעלי העסקים והחברות, עתידים לגלות ברשת לא מעט אזכורים שליליים, אשר יכולים לבוא לידי ביטוי בביקורות שליליות, השמצות, פסקי דין, חוות דעת לא מפרגנות ובצורות רבות נוספות.
אותם אזכורים שליליים עלולים להסב נזק למוניטין של החברות, העסקים וגם בתדמית של האנשים הפרטיים לגביהם הם מתייחסים.
ניהול מוניטין דיגיטלי הוא שירות אשר בכוחו לתקן את הנזק שנגרם ולבנות מוניטין חיובי, כשאחת הפעולות המרכזיות באמצעותן תושג המטרה היא ניקוי או דחיקה של אותם אזכורים השליליים. 

איתור מקור הבעיה

מרבית האזכורים השליליים, מתרכזים באתרי חדשות, פורטלים גדולים, אתרי תגובות ובלוגים.
כאשר אחד השלבים הראשונים בהליך ניהול מוניטין דיגיטלי יהיה ניטור מידע לגבי כל אותם אזכורים שליליים והיכן הם מופיעים.
חשוב לציין שהרבה יותר פשוט לטפל באזכורים שליליים המופיעים בבלוגים או באתרים קטנים ובהתאמה, הפעולה תהיה יותר מורכבת כאשר האזכורים יופיעו באתרים גדולים הנהנים מקידום גבוה בגוגל.
החדשות הטובות הן, שבגלל הנטייה של הגולשים להתמקד אך ורק בתוצאות המגיעות לעמוד הראשון בגוגל או מקסימום בעמוד השני, קיימת אפשרות לדחוק את האזכורים השליליים (גם את אלה המופיעים באתרים גדולים) ולהרחיק אותם בהדרגה, מהעמודים הראשונים.

ההבנה שצריך לנקוט בפעולה

לא תמיד ההבנה הזאת מחלחלת במהירות, בעלי עסקים רבים, יכולים למצוא את עצמם מתוסכלים מעצם הגילוי של אזכורים שליליים ברשת, אבל, התסכול, שלעיתים מלווה גם בחרדה לגבי גורל העסק, לא בהכרח יכול להשריש את ההבנה שיש לנקוט בפעולה, למעשה, רבים כלל לא יודעים שיש להם מה לעשות בכדי לשנות את המצב ופשוט משלימים עם גורלם.
מכיוון שכיום, כמעט כל אדם אשר מעוניין בחוות דעת או במידע על עסק מסוים, יכנס לרשת בכדי להוציא את אותו המידע, האזכורים השליליים ובעיקר אם הם מופיעים בעמוד הראשון של גוגל, עלולים לגרום לנזק עצום לעסק ולמעשה לגרום למתעניינים רבים בשירותי העסק, לוותר על השירותים המדוברים.
אז כאמור, לא מדובר בסוף העולם, כי ברגע שמבינים שיש מה לעשות ואת החשיבות של נקיטה בפעולה על מנת לשפר את המצב, ניתן להיות רגועים שזה רק עניין של זמן, עד שהעסק יחזור ליהנות ממוניטין חיובי ובעל העסק יוכל להשאיר את החששות והתסכול בנחלת העבר.
הצעד הבא, לאחר ההבנה, יהיה בדרך כלל התחלת החיפוש אחר חברה המתמחה בתחום של ניהול מוניטין דיגיטלי.

היכולות של חברת ניהול מוניטין דיגיטלי

רגע לפני שפונים לחברת ניהול מוניטין דיגיטלי, יהיו כאלה שירצו להבין בצורה מעמיקה, במה החברה מתמחה או אלו שירותים הם עתידים לקבל ממנה.
ובכן, חברה שכזאת, מחזיקה בידע מקצועי, בכלים ובקשרים עם אנשי המקצוע הנכונים לבניית מוניטין חיובי ברשת האינטרנט.
ניהול מוניטין דיגיטלי אמור להתבסס על תכנון מעמיק ובניית אסטרטגיה מדויקת, אשר ייעודה להוביל לתוצאות המבוקשות בפרקי הזמן הקצרים ביותר האפשריים.
החברה תפעל בכדי לנקות או לדחוק את האזכורים השליליים ולפרסום תכנים חיוביים או ניטרליים, אשר בכוחם לבנות לאותו עסק, חברה או אדם פרטי מוניטין חיובי.
כמובן, שבכדי ליהנות בצורה מקסימאלית מהתועלות השונות הטמונות בשירות של ניהול מוניטין דיגיטלי, חשוב לבחור את החברה המדוברת בצורה מוקפדת, תוך שימת דגש על הניסיון שלה בתחום, על השירותים שהיא מציעה, על מה היא מתחייבת ללקוח ועל הצלחותיה הקודמות עם לקוחות – בחירה שכזאת, תסב  שקט נפשי בידיעה שזה רק עניין של זמן עד שניתן יהיה לראות תוצאות.

יוצאים אל הדרך

אחרי שבחרתם בצורה מוקפדת ונבונה את אותה החברה המתמחה בנושא של ניהול מוניטין דיגיטלי, הגיע הרגע לצאת אל הדרך המשותפת עם החברה.
הדרך תפתח בתכנון המקדים ובבניית אסטרטגית פעולה – כאשר ההמלצה ללקוחות של אותה חברה, היא כמובן, לשמור על מעורבות בתהליך, להבין בצורה מעמיקה מה החברה מתכננת לעשות ובאלו פעולות היא מתכוונת לנקוט בכדי לממש את המטרה.
ביו הפעולות  האופציונאליות אשר בכוחן לסייע בהשגת המטרה: פרסום של כתבות מקצועיות ושיווקיות באתרים שונים, הקמת בלוגים ייעודיים, פתיחת כרטיסים או עמודים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, פתיחת עמוד יוטיוב והעלאת סרטונים רלוונטיים (במידה ויש כאלה), העלאת ערך בויקפדיה, פרסום של כתבות יח"צ באתרים גדולים ועוד קשת רחבה של פעולות.
המטרה תהיה כמובן, לגרום לאותם פרסומים חיוביים להתקדם אל המקומות הגבוהים בגוגל ולמעשה לדחוק בצורה הדרגתית את התוצאות השליליות אל מקומות אחוריים, אליהם הגולשים כלל לא מגיעים.
כך יוצא, שכאשר המטרה תושג, כל גולש אשר יחפש מידע לגבי אותו העסק, יגיע רק לתוצאות חיוביות או ניטרליות – מה שיכול כמובן, להניע אותו לפעולה.
כמובן, שבעל העסק, עתיד ליהנות מאחוז המרה גבוה יותר ומעליה בהכנסות – כך שאין כל ספק ששירות של ניהול מוניטין דיגיטלי משתלם גם באופן הישיר וגם באופן עקיף. 

חשיבותה של תחזוקה

אז נכון, שהרגע הזה בו תגלו שכל התוצאות המופיעות לגבי העסק שלכם בגוגל, הוא גם היום בו תוכלו לישון בשקט. אבל, חשוב להבין, שאם לא תתבצע תחזוקה של אותן תוצאות, המצב עלול להשתנות. כידוע, אנשים עדיין יכולים להעלות ביקורות שליליות וגוגל ימשיך לאנדקס את אותן הביקורות וכן, הם עלולים גם לטפס אל עבר התוצאות הראשונות בגוגל ולמעשה, לקלקל את כל העבודה שנעשתה על ידי החברה.
מהסיבה הזאת, חשוב להקפיד על ביצוע פעולות תחזוקה, פעולות אשר ייעודן לשמר את התוצאות החיוביות שהושגו במקומן ולאפשר שקט נפשי בידיעה שהתוצאות השליליות, לא יקבלו כל פוקוס.
כאן חשוב לציין, שרוב החברות המתמחות בנושא של ניהול דיגיטלי, יתנו הצעת מחיר ארוכת טווח, אשר תכלול גם את התקופה בה הצורך היחיד יהיה תחזוקה של התוצאות אשר הושגו.
יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון ששירות של ניהול מוניטין דיגיטלי הוא שירות שהצורך בו יהיה לתקופת זמן ארוכה, כך שכדאי להקצות את התקציב המתאים למטרה – כאן, חשוב לציין שעסקים קטנים יותר, אשר כחלק מכך, גם התקציב אשר הם יוכלו לייעד למטרה יהיה קטן יותר, יוכלו למצוא מסלולים אשר מותאמים יותר בעבורם, מסלולים אשר מצריכים פחות עבודה ולכן, גם יהיו כרוכים בעלויות נמוכות יותר.

אם גם אתם גיליתם תוצאות שליליות בגוגל וכחלק מכך, מעוניינים לנקוט בפעולה על מנת לשנות את המצב ולבנות מוניטין חיובי ברשת, אנחנו מהווים את הכתובת הנכונה למטרה.
מוזמנים ליצור עמנו קשר והצוות המקצועי ישמח להעניק לכם את כל המידע והפרטים לגבי שירות של ניהול מוניטין דיגיטלי, מה הוא כולל בדיוק ומה אתם עתידים להרוויח ממנו.

לרוב האזכורים השליליים יהיו באתרים הגדולים והמוכרים כגון אתרי חדשות ואתרי תגובות למיניהם.

אנחנו כחברת ניהול מוניטין יודעים לתכנן ולבנות אסטרטגיה מדוייקת לשיפור המוניטין שלכם, בין אם אתם אדם או חברה.

פרסום של כתבות חיוביות באתרים, הקמת בלוגים ופרופילים ברשתות המוכרות, העלאת סרטונים וכו'.

אנחנו מנוסים מספיק בשביל להביא אתכם לתוצאות בהקדם האפשרי, אך חשוב לציין כי גם לאחר שיפור התוצאות ישנה תחזוקה מתמדת שיש לבצע על מנת שהמצב לא ישתנה שוב לרעה.


תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מערכת crm ללקוחות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. זהו כלי חשוב לעסקים לנהל את הלקוחות שלהם. מערכת ה-CRM מסייעת לעסק לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוח, הפקת דוחות

קרא עוד »

מתי נשתמש במערכת crm?

מערכת crm תשמש כאשר החברה תהיה מוכנה לייצר הכנסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זה חלק בלתי נפרד מכל עסק שעוסק

קרא עוד »

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת השאיפה ליהנות פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
5/5

בזכות SEOCLEANER הצלחתי להסיר פייק ניוז סביב השם שלי ללא מאמץ!

המוניטין שלך ברשת נפגע?

תן לצוות של מומחים לטפל בזה.