פרסום אישי ברשת

פרסום אישי ברשת


פרסום ברשת טומן בחובו קשת של יתרונות, בהשוואה לפרסום במדיומים הוותיקים יותר: רדיו, טלוויזיה ועיתונים, כאשר בין היתרונות המרכזיים:
האפשרות להגיע לקהלים גדולים  – ואף לפלח בצורה מדויקת את קהלי היעד אליהם פונים. העובדה שמדובר בכלי פרסומי זול יותר והאפשרות לשליטה מלאה בגובה התקציב אשר יוקצה לצורך המטרה.
יתרון נוסף, טמון ביכולת המדידה של אפקטיביות הפרסום ואפשרות לבצע שינויים בקמפיין הפרסומי בכל רגע נתון.
כאמור, בכדי ליהנות מכל קשת היתרונות הללו, יש "לעשות את זה נכון", לתכנן את הפרסום בצורה פרטנית ומקיפה וזאת באמצעות קביעת אסטרטגיה מתאימה ויצירת מיתוג אישי – כאשר המטרה תהיה להעלות קמפיין פרסומי איכותי, אשר בכוחו להפוך את העסק למותג מצליח.
כחלק מכך, השלב הראשון, בהליך פרסום אישי ברשת יהיה תכנון ויצירת אסטרטגיה, כאשר שלב זה כולל את הגדרת הצרכים והמטרות של הלקוח, פילוח קהלי יעד, יצירת מסרים שיווקיים, הגדרות הקמפיין ותכנון תחזיות לגבי הביצועים וסקירת שינויים אופציונאליים עתידיים.

פרסום אישי ברשת – מה כולל ועבור מי מתאים?


פרסום באינטרנט מתאים עבור כולם: חברות, עסקים, עצמאיים ואפילו אנשים פרטיים אשר רוצים למתג ולקדם את עצמם.
כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה להתאים את הפרסום למפרסם ולבחור בצורה נבונה את אפיקי הפרסום ברשת – כידוע, יש לא מעט אפיקים שכאלה ובין היתר: רשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה, עמודי נחיתה, אתרי תדמית, בלוגים ועוד…
כמובן, שרצוי שהפרסום יתבצע בכמה שיותר אפיקים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
במידה ובוחרים שהפרסום יתבצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בתחום, יש לקחת בחשבון, שמדובר בתהליך המורכב ממספר שלבים:

  • שלב התכנון ויצירת האסטרטגיה – חקירה מקיפה לגבי העסק, האדם, החברה, פרסומים קודמים שלה, פעילות, מתחרים ישירים ועקיפים, יתרונות ותועלות יחסיים על פני המתחרים.
    התכנון, אמור להתבסס על גובה התקציב המיועד למטרה, על הצרכים והבקשות המיוחדות של הלקוח ועל נתונים רבים נוספים. הלקוח אמור להיות מעורב בכל פרטי התכנון.
  •  יצירת קריאטיב (תכנים) – יש לתכנן את הקונספטים לפרסומים, איך אותם הקונספטים יבואו לידי ביטוי בצורה הוויזואלית, להכין רשימת תכנים (תוך לקיחה בחשבון של מילות מפתח רלוונטיות, לצורך קידום בגוגל). לחדד את המסרים השיווקיים אותם רוצים להעביר ולהבין מהי הדרך הקריאטיבית והמושכת ביותר להעברת אותם המסרים.
    ביצירת הקריאטיב חשוב להתבסס על המיתוג הקיים של העסק (לוגו וכדומה) ובמידה ואין מיתוג כזה יש לבנות אותו מאפס – שירות אשר יינתן על ידי מעצב גרפי אשר מתמחה בתחום.
  • פרסום הקמפיין ברשת – לאחר שהשלבים הקודמים הושלמו עד תום, ניתן לצאת אל הדרך ולהעלות את הקמפיין בפועל באותם אפיקי פרסום אשר נבחרו לצורך המטרה.
    יש לציין כי בחירת אפיקי הפרסום, אמורה להתבסס על תכנון מעמיק ומקיף כאשר יש לחלק את התקציב בצורה נבונה ולפזר אותו בין האפיקים השונים.
  • מעקב אחרי התוצאות – גם לאחר שקמפיין פרסום אישי ברשת עלה לאוויר, זה עדיין לא הזמן לשקוט על השמרים, מכיוון שחשוב לעקוב אחרי התוצאות של הקמפיין ולעשות זאת באמצעות קבלת דוחות ייעודיים, כאשר במידה ומגלים, שהקמפיין הוא לא אפקטיבי או שהוא לא מצליח לענות על המטרות שהוגדרו לו, מבצעים שינויים – שינויים אשר הוגדרו מראש בהליך יצירת האסטרטגיה. כמובן, שמהעקב אמור להתבצע לאורך זמן, מכיוון שרשת האינטרנט מהווה כמקום דינאמי ולכן, בכל יום ניתן לגלות שינויים.

הקפדה על כל שלבי העבודה ועל ביצועם בצורה מקצועית ומדויקת, מהווה כדרך הבטוחה להצלחת הקמפיין ולהשגת המטרות והיעדים השונים אשר נקבעו בעבורו.

למה חשוב שתהיה חברה מקצועית לצידך?


ובכן, זה אומנם נכון שכל אחד יכול לפתוח לעצמו כרטיס ברשתות החברתיות השונות ושאין צורך בידע מקצועי מקדים או בפעולות מורכבות בכדי לעשות את זה.
גם פעולות כמו העלאת תכנים בבלוגים או אפילו  באתרים זה משהו שניתן לעשות באופן עצמאי
יחד עם זאת, כאשר זה נוגע לנושא של פרסום אישי ברשת, חשוב לקחת כמה דברים בחשבון:
1. התחרות ברשת היא מאוד גדולה וזה נכון לכל סוגי העסקים בכל הענפים.
2. גוגל מקדם אתרים על בסיס אלגוריתם הכולל הנחיות רבות שחשוב ליישם ולהכיר.
3. קהל הגולשים של היום הינו מתוחכם ויודע להבחין בין תכנים איכותיים לכאלה שלא.
4. לאסטרטגיה ולתכנון המקדים של הפרסום ברשת, יש השפעה גדולה על מידת ההצלחה.
5. עבודת הפרסום, לפחות בשלביה ההתחלתיים דורשת זמן רב של עבודה ומעורבות של מספר אנשי מקצוע שונים: כותבי תוכן, מעצבים, בוני אתרים וכו.
ברגע שלוקחים את הנקודות הללו, בחשבון, מבינים שהדרך הטובה ביותר לעבר קמפיין פרסומי ברשת שיהיה אפקטיבי, ישיג תוצאות מהירות ואיכותיים, לטווחי זמן ארוכים, תעבור בחברה מנוסה ומקצועית אשר מתמחה בתחום ומחזיקה בידע ובכלים המתאימים באמצעותם, היא תוכל להציב יעדים לקמפיין הפרסומי וכמובן, גם לממש אותם.

לא נחים על השמרים


פרסום אישי ברשת  הוא תהליך, אשר בשלביו הראשונים מצריך עבודה רבה ומקיפה יותר – תכנון האסטרטגיה, קופירייטינג, העלאת הקמפיין וכדומה.
אבל, גם אחרי לאחר שהשלבים הראשונים יצאו אל הפועל וגם אם התבצעו בצורה הטובה ביותר האפשרית, התהליך לא הסתיים ולמעשה גם אינו מסתיים, עד שהחברה בוחרת להפסיק לפרסם.
הסיבה לכך, טמונה בעובדה שהרשת מהווה מקום דינאמי ופרסומים אשר קודמו בצורה אורגנית והגיעו למקומות גבוהים בגוגל, יכולים לאבד את מקומם אם ללא תתבצע עבודת "תחזוקה" על בסיס קבוע.
מעבר לכך, באותה הקלות בה ניתן לפרסם אזכורים חיוביים על עסק מסוים, ניתן גם לפרסם אזכורים שליליים, כך שכל עסק חשוף לאזכורים שליליים אשר יטפסו למקומות גבוהים – מה שיכול להעמיד בסכנה את כל האפקטיביות של עבודת הפרסום אשר בוצעה.
סיבה נוספת בגינה לא ניתן לנוח על השמרים, טמונה בעובדה שהאפקטיביות של הפרסום, אמורה להימדד, בכדי לוודא שאותו פרסום אכן עובד.
כל הסיבות הללו,  מעידות על דבר אחד, שפרסום ברשת זקוק לתחזוקה.
עבור מי שמודאג מנושא העלויות חשוב לציין, שחברות רבות אשר עוסקות בתחום, באות לקראת הלקוחות והתעריפים החודשיים יורדים בתקופות בהן הצורך הוא אך ורק בתחזוקה.
עוד דבר שחשוב לדעת, זה שחברות רבות מאפשרות לבחור בין מסלולים שונים, כאשר המסלולים הזולים יותר יכללו את עבודות התחזוקה המינימאליות ביותר – אבל עבור עסקים קטנים עם תקציב נמוך, מסלולים אלה בהחלט יכולים להיות מספקים.
כמובן, שאת כל הפרטים הללו ניתן לבדוק מול החברה אשר נבחרת למטרה, כאשר כדאי לוודא: מה היא בדיוק עושה, בכל אחד משלבי הדרך המשותפת. מהן העלויות ההתחלתיות ומהן בדיוק כוללות ומה קורה בשלבים מאוחרים יותר. האם היא עתידה לעדכן אתכם בכל הפרטים לגבי הפעילות אותה היא מבצעת – אולי אף להנפיק לכם דוחות תקופתיים המפרטים את הפעולות וכמובן, למה היא מתחייבת ומהם לוחות הזמנים המשוערים בהם אתם עתידים לראות תוצאות.
כל הדגשים הללו, יסייעו לכם לבחור בצורה נכונה את החברה ויספקו לכם רוגע מסוים לגבי שירותיה – יחד עם זאת, גם אם בחרתם בצורה מושכלת ונבונה, חשוב להקפיד לא להיות שאננים ותמיד להיות מעורבים בפעילות החברה בתוצאות הקמפיין הפרסומי עליו היא אמונה.

ניהול מוניטין בגוגל לעסק שלכם מעניין אתכם? צרו קשר לפרטים נוספים

תוכן עיניינים

לשיחה עם נציג מקצועי וקבלת הצעת מחיר השאר פרטים:

שירותים נוספים

מערכת crm ללקוחות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. זהו כלי חשוב לעסקים לנהל את הלקוחות שלהם. מערכת ה-CRM מסייעת לעסק לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוח, הפקת דוחות

קרא עוד »

מתי נשתמש במערכת crm?

מערכת crm תשמש כאשר החברה תהיה מוכנה לייצר הכנסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זה חלק בלתי נפרד מכל עסק שעוסק

קרא עוד »

מה זה שיימינג?

מה זה שיימינג? פירוש המילה שיימינג היא בושה. כלומר מישהו בייש אתכם ועשה את זה לנגד עיני הגולשים. הוא עשה את זה ברשת, והוא עשה

קרא עוד »

פרסום חיובי ברשת

פרסום חיובי ברשת – השאיפה של כל עסק אם יש דבר אחד שמשותף לכל האנשים, כל החברות, כל העסקים וכל הארגונים, זאת השאיפה ליהנות פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
5/5

בזכות SEOCLEANER הצלחתי להסיר פייק ניוז סביב השם שלי ללא מאמץ!

המוניטין שלך ברשת נפגע?

תן לצוות של מומחים לטפל בזה.